29.3.05

Ze zijn mij aan 't vinden

Wel, wel, toch leuk dat iemand mij gevonden heeft, ook al dicht hij mij vakken toe die ik helemaal niet geef (voor alle duidelijkheid: ik geef Duits, Engels, Nederlands en SCV). "De krik" heeft niet de eer van door mij gekend te zijn, maar daar lig ik na het lezen van zijn blogje over netwerkeconomie ook niet echt wakker van.

Mocht hij dit toch nog lezen, dan raad ik hem aan om de site van/over netwerkeconomie ook nog eens grondig door te nemen, zodat hij weet dat het niet enkel gaat om "accounting, informatics and marketing". Huh...

Ook kan hij misschien best eens sovowes raadplegen. Zij stellen o.m. laptops ter beschikking voor wie er geen wil/kan kopen. Zij kunnen je ook bijstaan voor het financieren van dat ding.

Mocht dat allemaal nog niet helpen: kom dan eens gerust af om erover te babbelen. Als oud-student weet je ons wel te vinden.