15.11.05

Survival-voorbereidingen

We vertrekken morgen op survival naar Sy (in de Ardennen). We, dat zijn de studenten van ons derde jaar marketing, samen met drie van hun geliefde lectoren. De bedoeling is om het nuttige aan het aangename te koppelen: de studenten moesten een evenement organiseren, er zelf sponsoring/budget voor zoeken, en dan uiteraard zelf aan dat event - die survival dus - aan een zo voordelig mogelijk tarief deelnemen.

Mijn twee collega's en ikzelf gaan o.m. mee om alles te observeren: hoe gaan die studenten met elkaar om in groep, wie neemt het voortouw, wie doet (niet) mee? En het belooft leuk te worden, want we weten uit ervaring dat hoe slechter het weer is, hoe meer spanningen er komen.

Ik heb voor mezelf ook een paar doelen gesteld:
  • de pampersprong moet lukken dit jaar (als je niet weet wat een pampersprong is: ik vertel er volgende keer alles over);
  • op het hoogteparcours wil ik verder geraken dan vorig jaar. Zou met ruim 20 kg minder moeten lukken;
  • ik wil dit jaar met minder stramme spieren naar huis vertrekken.
Voila, ik heb gepakt, laat de pampersprong maar komen.