Rob doet het weer
Dè komische reeks van het moment is ongetwijfeld de reeks met Rob in de hoofdrol. En dan hebben we het niet over de reeds voor het begin geflopte personality show Robland (waar zitten trouwens die vijf kijkers?), maar wel over het onovertroffen komisch talent bij de Topmanager. Die reeks ontpopt zich als een ware thriller-sitcom. Als ze bij VT4 niet opletten gaan ze er nog prijzen mee winnen.
Rob - Heyvaert - deed het gisteren dus weer: zijn trouwe gezellen Winanda Nuyttens en Luc Philippi straal negeren en er een andere kandidaat uitflikkeren. Zijn twee kornuiten gingen Nathalie bedenken met de geweldige one-liner u kan gaan. In plaats daarvan trakteerde de eigenzinnige CEO van Capco de projectleider Bruno op een - overigens terechte - exit. Den Bruno had er echt wel een potje van gemaakt.
En dan dat schabouwelijke Engels. Ik denk dat menig Londenaar (de opdracht speelde zich dit keer grotendeels in Londen af) zijn oren zijn gaan flapperen bij het horen van zoveel onzin. Opmerkelijk vond ik ook dat bij de presentatie van het tweede team de vele spelfouten werden aangekaart. Dat geeft aan dat het bij een taal niet enkel om de vaardigheden gaan, maar ook om de kennis (dus b.v. de spelling) van de taal as such. Kunnen mijn arme studentjes maar beter in hun oren knopen.
Rob - Heyvaert - deed het gisteren dus weer: zijn trouwe gezellen Winanda Nuyttens en Luc Philippi straal negeren en er een andere kandidaat uitflikkeren. Zijn twee kornuiten gingen Nathalie bedenken met de geweldige one-liner u kan gaan. In plaats daarvan trakteerde de eigenzinnige CEO van Capco de projectleider Bruno op een - overigens terechte - exit. Den Bruno had er echt wel een potje van gemaakt.
En dan dat schabouwelijke Engels. Ik denk dat menig Londenaar (de opdracht speelde zich dit keer grotendeels in Londen af) zijn oren zijn gaan flapperen bij het horen van zoveel onzin. Opmerkelijk vond ik ook dat bij de presentatie van het tweede team de vele spelfouten werden aangekaart. Dat geeft aan dat het bij een taal niet enkel om de vaardigheden gaan, maar ook om de kennis (dus b.v. de spelling) van de taal as such. Kunnen mijn arme studentjes maar beter in hun oren knopen.
0 Comments:
Een reactie posten
<< Home