30.5.05

Examens (of wat dacht je?)

Ach, de lessen en de stages zijn nog maar pas gedaan, of daar doemen de examens alweer op. Lieve studentjes, je moet je er maar eens rekenschap van geven dat dat voor jullie geliefde lectoren ook een stressy periode is.

Wij moeten nl. ook goeie, evenwichtige examens opstellen. Dat is vaak een gekkenwerk. Meestal reken ik dan ook één tot anderhalve dag per examen... Knip- en plakwerk van deze Gentse collega niet meegerekend. Bovendien zijn er nog de voorbereidingen voor volgend academiejaar, de deliberaties, de onvermijdelijke vergaderingen, en ik vergeet voor het gemak nog een activiteit of vijf, zes.

Om maar te zeggen: ik zal ook blij zijn als we een dikke maand verder zijn, al heeft dat ook veel met de baby in aantocht te maken, natuurlijk...

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dat is nu eenmaal het leven van een papa. Ken je het kortste sprookje ?
Er was eens een jongen die vroeg aan een meisje,

"Wil je met me trouwen....?"

Het meisje zei, "NEE !"

En de jongen leefde nog lang en gelukkig....

8:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

maak het uzelf niet te moeilijk, wij vullen de examens toch gezamelijk in..

10:50 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Anonymous: ik geloof niet echt meer in sprookjes, ook al zitten er nog altijd prachtige verhalen bij. Ik schrijf zelf wel het sprookje van mijn leven. Toch bedankt voor je bezorgdheid.

2 marketing: we maken het onszelf niet moeilijk, we proberen gewoon eerlijk te zijn (en dus ons werk te doen). Voor de aankomende examenperiode nemen we trouwens maatregelen om er de studenten ook van te overtuigen hetzelfde te doen.

11:47 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

ok, we zullen onze moppen beter moeten inkleden *schaamrood*

(we gaan geen uitdaging uit de weg)

8:39 p.m.  

Een reactie posten

<< Home