nieuwe reclamecode
Door de nieuwe reclamecode voor de voedingssector zullen een aantal producten hun slogans en stijl wat moeten aanpassen. Daarbij moet de duidelijkheid voor de gewone consument primeren.
Een zinsnede zoals “Op basis van actieve fermenten (b.v. L. Casei Immunitas)” zou beter worden: “De bacteriën gooien met kasseien naar uw immuniteitssysteem.”
Ook actieve bifidus zal geweerd worden, want heeft er eigenlijk al ooit eens iemand dat beestje gezien? (Niet te verwarren met dat beetje beest van een Bifi).
“Voor een betere darmexit” zou men beter hertalen in: “Zodat je beter kunt kakken”. Duidelijkheid boven alles dus…
Een zinsnede zoals “Op basis van actieve fermenten (b.v. L. Casei Immunitas)” zou beter worden: “De bacteriën gooien met kasseien naar uw immuniteitssysteem.”
Ook actieve bifidus zal geweerd worden, want heeft er eigenlijk al ooit eens iemand dat beestje gezien? (Niet te verwarren met dat beetje beest van een Bifi).
“Voor een betere darmexit” zou men beter hertalen in: “Zodat je beter kunt kakken”. Duidelijkheid boven alles dus…
0 Comments:
Een reactie posten
<< Home