8.5.06

Dwars door Brugge

Tijd om toch eens mijn eigen sportieve prestaties in de kijker te plaatsen op deze blog. Soms mag een mens eens fier zijn op zichzelf. Neh.

Ik heb gisteren meegelopen in Dwars door Brugge, als voorbereiding op de 20km door Brussel (over drie weken zowaar). Ik vind dat ik het in mijn eerste wedstrijd niet onaardig heb gedaan. De vijftien km waren voorbij in +/- 1u28, dus tegen goed 10km/u. Ook het gevoel achteraf was vrij goed. Zelfs the day after voel ik niet al te veel stijfheid in de benen, dus met het oog op 28 mei (20km) zit dat wel snor.

Volgens mij heeft veel te maken met het lopen via hartslag. Eerlijk gezegd: ik zou niet zonder durven. Doe je dat wel, dan riskeer je dat je zoals enkele collega-lopers na 5km volledig opgebrand bent. Nu heb ik de volledige 15 km toch in een al bij al vlot tempo kunnen uitlopen. Al zullen die laatste vijf km ook wel verdomd lastig worden. Ik hou je op de hoogte.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Congrats!

En nu die 20 km hé ;-)

11:59 p.m.  

Een reactie posten

<< Home