29.6.06

Rock voor Specials 2006: Zornik

Voor het tweede jaar op rij kwam Zornik naar Doornzele. Met het schaamrood op de wangen moet ik bekennen dat ze voor mij enkel een naam waren, waar ik me geen sound bij kon voorstellen. En in die zin is Zornik zonder meer de ontdekking van dit festival voor mij.

Met loeiharde, maar loepzuivere gitaarrock wisten Koen Buyse en co de Specials te overtuigen. Buyse staat ook op een podium, en zijn stem past perfect bij het plaatje. Klasse.

Nog een leuk weetje over de vierde man (de derde gitarist, die door Buyse werd voorgesteld als Tom uit Brugge). Ik zou me al vreselijk moeten vergissen als dat niet Tom Barbier is, medewerker van architect Nicolas Blondeel. En laat dat nu net de architect zijn aan wie ons knus huisje te danken hebben. De wereld is toch klein, he.

Labels: