5.6.06

Rock voor Specials 2006

Dit zijn de artiesten die de Dries in Doornzele gaan plat spelen op 28 en 29 juni e.k.:

Woe 28/6
  • A Brand: is mij tot op heden zo goed als onbekend. Zeggen van zichzelf: "It's groovy. It's edgy".
  • Absynthe Minded: hiephiep hoera. Stond al lang op mijn verlanglijstje, het zal er dus (hopelijk) eindelijk van komen.
  • Arsenal: al jaren goed voor "chill out" en "worldbeat".
  • Gabriel Rios: op straffe van virtueel awoert-geroep, ik vind Gabriel Rios een klein beetje overroepen. Ik zal er mijn radio niet voor uitdraaien, maar voor mij verdient toch (nog) niet de bijna mytische status die deze Gentse Zuid-Amerikaan heeft.
  • Raymond van het Groenewoud: daar moet geen verdere uitleg bij; eens benieuwd of Sigrid meekomt.

Do 29/6

  • Janez Detd: punk rock van het nieuwe millennium. De lead zanger heeft - als ik het mij nog goed herinner - eens een prijs gewonnen omdat hij zo lief was (of zoiets).
  • Leki: Ze doet MTV, ze is de zus van de zangeres van "Pump up the jam" en ze kan naar het schijnt zelf ook behoorlijk zingen.
  • Gorki: Luc Devos speelt een thuismatch in Evergem. Dat kan dus niet misgaan.
  • Zornik: speelde hier twee jaar geleden de wei al plat en zal dit keer wellicht niet voor minder gaan.
  • Hooverphonic: Alex Callier zal wel weer zijn eigen arrogant Sint-Niklase zelf zijn, maar bon, muziek kunnen ze wel maken, die gasten.

(Bron: www.rockvoorspecials.be)

Labels: