1.6.06

Teambuilding 2006

Zo gaat het in het leven: de ene dag loop je tussen de massa in Brussel, de volgende dag(en) ga je met je collega’s team builden in C.

Met zijn 18 trokken we naar het badplaatsje in het gelijktalige buitenland voor een verkwikkende tweedaagse. De bedoeling van al dat fraais: je collega’s eens op een ietwat andere manier leren kennen. Wat heb ik nu geleerd van mijn lieve collega’s?

  • De favoriete one-night-stand van sommige collega’s is toch nog een verrassing – ik ga hier niet in detail treden, maar zo blijkt V.M. een gegeerd object te zijn. Al hangt veel af van de foto, aldus de betrokkenen.
  • Andere collega’s (ook niet-teamleden) hebben een sportief verleden – je houdt het bijna niet voor mogelijk.
  • Nog andere mannelijke collega’s hebben zowaar stevige culinaire ervaring. Aan de afwas.
  • Digger is de naam van een kat. Kijk vooral eens naar betekenis 2 in dit woordenboek… Dat opent perspectieven. Ik ga mij kippen aanschaffen en die ook Digger noemen.
  • Over de sauna gingen we achteraf zedig zwijgen. Daar heeft verder intussen niemand nog zaken mee.
  • We ontdekten opvallende en verrassende gelijkenissen tussen collega’s. Eens benieuwd of foto’s nog andere opmerkelijke eventualiteiten aan het licht brengen.

En jij, lieve collega, wat heb jij geleerd?