28.5.08

Tijd

Je zult het wellicht gemerkt hebben: hier valt de laatste tijd eigenlijk (veel te) weinig te beleven. Dat heeft zo zijn redenen. Overkoepelend zou ik iets kunnen mompelen van “te weinig tijd gehad”, maar omdat ik dat bij mijn studenten ook altijd een nogal gemakkelijk excuus vind, zal ik mezelf ook niet van dat excuus bedienen.

De echte redenen om het hier even rustig aan te doen:
  • De 20 km door Brussel: voor de derde keer meegedaan. Voor de derde keer ook uitgelopen (dankjewel voor de felicitaties). Hoewel het (drukkend) warm was, te warm naar mijn gevoel. Anderen vonden dat ook. Meer dan anders werd het zuurstofmasker van het Rode Kruis opgezocht. Als je er zo een paar ziet liggen midden op de weg, ga je vanzelf vaart minderen. Maar soit: ambiance zat, volgend jaar beter, zeker?
  • Opleidingsblog van Bedrijfsmanagement: http://verderstuderen.blogspot.com is een beetje uit zijn voegen aan het barsten. Op 7 maanden tijd hebben we daar 5000 bezoekers over de virtuele vloer gehad. Dat had ik nooit durven dromen.
  • Een PWO-projectvoorstel rond MVO ingediend. Als het goedgekeurd wordt, zal ik dus volgend jaar naast lector ook onderzoeker onder mijn e-mailberichten mogen plaatsen. Projectvoorstel is ingediend, nu is het afwachten tot het verdict eind juni. ’t Is zo een beetje weer student zijn.
  • Ik heb bovendien ook nog een goedgevuld offline life. Met vrouw en kinderen en zo.
Het gevolg van dat alles is dat hier wat minder frequent geblogd wordt. Ik zei het je toch: te weinig tijd gehad.

Labels: , , ,